Dilemma.

tonfisksallad


Detta skulle kunna handla om hur jag känner efter ett springpass utomhus. Men första argumentet till min frånvarande tur var att min
Enda träningsbh fortfarande var blöt efter handtvätten under kvällen igår. PS. Jag har fler, men inte där jag är under semestern. 

Nu har jag ätit frukost & lunch. Min träningsbh är nu torr sedan länge, men har fortfarande inte tagit mig utanför dörren. Jag blev väldigt bekväm efter träning i fyra dagar. Och har lite längtan att hitta på någonting annat, det är ju ändå semester.
 
Igår kväll var jag bestämt om att försöka träna utomhus. Har tvekat då min häl har varit väldigt ond. Ont efter överansträngning & korta promenader i platta skor. Det bästa är att  höga högklackade fungerar prima. Är inte det konstigt? På grund av "rädslan" att få för ont  under ett pass i skogen eller på offentlig plats så har jag valt att löptränat på gymmet på löpbandet. Men på ett löpband finns en nackdel för mig, det är att jag inte tar det lugnt. 
Det tror jag att jag har lättare för i naturen. Att ta det lugnare & njuta. Börjar längta ut, att göra annat än promenader.  vädret är ju inte ens för varmt & min allergi är nästan obefintligt. 
 
På gymmet tränar jag hela kroppen igen. Det var ju ett tag jag vilade underkroppen, rumpa & ben för att läka. Men vågade köra efter semesterns start. 
Sedan dess har jag löptränat ute & på löpbandet. Men bara löpbandet under de senaste två veckorna. samt styrketränat hela kroppen.
 
Nu har jag skrivit mitt första inlägg med min nya dator,  Lenovo. Det var en utmaning att skriva på nytt tangentbord. Hihi 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0