godmorgon

Piggelina. Sov många timmar i natt & känner mig hur utvilad som helst. 
I lördags var jag i Linköping & tränade på studio fitness. Förnyade träningskortet för att kunna träna på ett kvalitets gym, Ibland. 
Det känns lite bättre, lite starkare & kanske lite snabbare. 

15 min på bandet medeltempo 7.5
Armar med hantlar, 5- 7 kg vikter 
Baksida lår 
Benpress 
Axlar och skuldror. 
(kommer väl aldrig lära mig maskinernas namn eller övningen).
Just lördagar är min tanke att gå igenom flera av de större muskelgrupperna under ett pass. 
Kände att jag lyckades bra. Nu är nästan mål att köra två timmar minst på lördagar. Och en dag i veckan. 

På Söndagen så skulle jag tagit en promenad eller en springtur men behövde bara koppla av. Det blev en söndag med film & åkte "hem" till Stockholm på kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0