God jul

Har lagt mig under filten & återblickar på dagen. Julafton 2015 är snart slut & den har varit så underbar. Tänker på att jag har fantastisk familj och vänner som öppnat dörren för mig. 
Det är fina människor som är villiga att ta hand om en vilsen Susanne som egentligen tycker om julen. Men har svårt att hitta traditioner ikring december, advent, jul & nyår. 

Det känns så roligt att folk känner mig så pass väl att jag fått träningrelaterade paket. Fick en sportcykel, många strumppar & lite saker till hemmaträning.

Veckans träning blev det idag. Körde crosstrainer i 25 härliga minuter. Det blev på något vis ett positivt måste för att klara av julen. Bara att må bäst & njuta. Och vet ni vad? Det var helt rätt beslut. Stressigt till träningen & lite efteråt, men sedan så avkopplad. 
Och förutom alla bra klappar som hade med hälsa och träning så fick jag en cykel. Mer träning & som jag ska cykla...  Saknar att motionera på landsväg & inte bara cykla för att transportera mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0