hälsovägen

Har nu kommit till Linköping & jobbar vecka nummer två. Mycket vardagsmotion blir det, mycket rörelse om dagarna med de små omkring sig.
Denna vecka har jag bestämt att gå till mitt jobb. Det tar cirka 30 min, enkel väg. Och igår gick jag allt som allt i 8 km. 

Blev lite förkyld under helgen, vågar nog skylla på sömnbrist. 
De senaste veckorna har varit tunga. Hade bra fokus på träningen i somras & helt okej kost. Första två veckorna efter semestern var träningsfria, bara ett löpningpass på 6 km i kuperad terräng. 
Och kosten var strikt vecka ett. Första veckan här i Linköping var okej träningsmässigt men lite för mycket gott. Och nu är det andra veckan men förkyld. Men promenader blir det, för snart är det dags för lopp. Nu vågar jag inte säga för mycket men dag två med promenader, känns bra. 

Passande nog gick promenaden via hälsovägen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0