Trivseln är toppen

Varför trivs jag i Sundbyberg?
Nära till träning på träningslokalen, fitness24seven.
Nära till naturen & motionsområden.
Nära till vänner åt alla håll & närmare till allt. sedan jag flyttade så har matlagningsintresset sakta kommit tillbaka och löptränar jag jag igen efter sommarens uppehåll. 
Det finns caféer och spännande restauranger bor granne med en fiskrestaurang & har en eko restaurang närheten. Har även hittat ett hälsocafé som ligger bredvid en nattklubb som jag spenderar med vänner. Där med nära till ett bra dansställe... 
Har haft gäster, har inplanerade gäster. Vill du komma på fika?  
I Sundbyberg mår jag bra! :-)
Hur har ni det mina vänner? Hur mår ni? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0