Måndags + tisdagsträning

Måndag: Uppvärmning cykling. Sedan ben & mage utan vikter till att börja med. Behövde köra lite försiktigt, för att inte förlora min motivation. Vill vara lite försiktig nu. Men har faktiskt längtat till löpträning under dagen, kanske till & med intervaller samt fartlek.
Körde även bröst, framsida lår, rygg & axlar innan jag åkte hem för att laga middag. Överlevde på vägen tack vare en manna frutti för att tåget var sent hem. Sedan lagade jag mat & tog en tidig måndagskväll.
 
Tisdag: Crosstrainer, sqauts & mage. Sällskapade med Alexandra.
Träningsvärken måste ju utmanas, & det kändes av att jag tränade igår.
Till middag ikväll blev det nötfärs med  avokado. Efterrätt choklad & kiwi 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0