14 dagar kvar!

 
Nu är det verkligen sista spurten innan Göteborgsvarvet. Biljetten check, boendet check & kroppen check... eller?
Känner helt okej i musklerna, faktiskt så känner jag mig ganska stark. Har försökt att köra lite styrketräning som ska kompensera att jag inte alls kunde löpträna en längre tid på grund av ett felsteg på arbetstid. 
Tränar efter ett program som jag håller på att testa på, ett online PT-program för både knopp & kropp. Och har varit lite långsam i starten med både kosten & träningen. Kosten har varit svår, att hitta balans mellan jobbet,maten, träningen & ha ett socialt liv.Men det går betydligt bättre, blir mer & mer påläst.
 
Sprang några meter i går på förmiddagen. I världens kyla & det var backintervaller som var tanken. Mindre blåsigt in skogen.
 Stannade på 5-6 km
 
Skönt med backträning
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0