Hemmaträning, rumpa, ben & plus armhävningar,

Det blev hemmaträning idag, tittat på skor från Löplappet & studiebesökt gymmet på Hötorget. Om jag hade tränat på Jakoberg eventuellt i Hötorget i kombination med ersättningsbussar så hade jag knappt varit hemma än. Det kommer bli sent i morgon också men då är det inkluderat med träning.
Det gick inte att motivera sig till att vara borta ikväll för att träna. Så jag tog på de nya luftiga shortsen från Nike & körde "hemma" i huset.
Idag testade jag ett program ut tidningen wellness med temat musklerna som ger fördelar i löpningen. Det var både skojiga, enkla & effektiva övningar, som ska göras två grr. veckan. Några har jag stött på innan, men andra inte....
 
Just nu är jag verkligen sugen på att köra både morgon & kväll på Fitness24seven. Blev extra manad att verkligen köra både idag & i morgon efter en stor stark kram.  För att orka i morgon så krävs skönhetssömn.
Det blev en suddig bild.

Intresserad av detta program? Så köp aftonbladets Wellness. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0