tillfredsställd i träningsglädje

Tränande måndag, tisdag & onsdagen! Tisdagen var det ett till möte med min sjukgymnast!  Spontan vilade igår & är nu påväg till Stockholm!
Kommer ärligt sakna träningen på lördag! Men ska ha en härlig & trevlig helg med underbara människor! Det blir god mat, mingel, dans på Östersjön, vänskapliga kärleksfulla kramar & vardagsmotion i form av att gå på stan!
 
Lust till nystart. Att leva hälsosamt blir ibland för mycket. Svårt att kontrollera 24/7. Behövde därför lite inspiration som jag fick från väntat håll. I don't quit gruppen jag är med i.
Tog ansvaret för en utmaning & det gav mig massor! Kul med all respons! Älskar känslan av att lyckas inspirera & genom det inspireras av övriga i utmaningen. 
Alla fick  ta en förebild & presentera våra mål! 
Och vilken kickstart! 5 veckor & sedan ska nya mål skrivas! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0