Träning alla dagar i veckan!

Tränar så himla bra de andra dagarna så jag behöver inte längre träna onsdagar.
Haha
 
Tränade pilates på onsdagar fram till december. Sedan sa kroppen i från på mig & ledarens mage växte så det blev inte lite omotiverat att gå ner till just onsdagar. Hennes kropp sa ju ifrån, bebis i vägen.
 
"Felet" med onsdagar & att det var mitt enda pass under veckan plus det enda pilatespasset på hela veckan var att jag förlorade min vilodag. Och såg inte möjligheten att hitta en annan vilodag. Fredagar var ju en favoritdag som blev svår att få till, så den hette vila på automatik (ajto-matik).
 
Ny tränings vilodag är nog onsdagar! Fast det är den dagen jag hinner träna mycket på. Får se hur det blir i nya staden! Kommer jag lyckas träna? :)
 
Som idag så hade jag tänkt ett träningspass mellan mellanmålet & middagen. Övertalade mig själv till vilodag.
För att hitta dit i morgon & fredag i stället. Vilodagar behövs.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0