Onsdagstankar.

Min träff med PT, Personliga tränaren var bra. Men jag ville gå hem med känslan att nu ska jag ge järnet till sommaren 2o14.Den känslan fick jag aldrig.
Men kände mig bara "stark" och glad över att få bevis för att min träning på egen hand ger resultat.
Skriver kanske mer en annan dag. 
Trodde verkligen att jag skulle skriva efter varje träning, speciellt de gånger idéerna redan kommer nere i gymmets lokaler. Men känner inte motivationen. Men blev lycklig över att ha drivit en vän till gymmet tack vare instagram. Den energin räckte inte till mina bloggtexter.
 
Skulle nog ha sovit för länge sedan! För jag har tänkt att försöka morgonträna. Fast jag inte känner någon lust, har glömt för vems skull jag tränar. Men jag låter de känslorna ta över helt. För jag utför ofta träningen fast det ibland har svårt att hitta. "Förr" så gav jag upp.
Jag har glömt min fantastiska resa & jag har nog glömt hur man är positiv dygnet runt. Behöver blicka tillbaka för att förstå att jag är starkare & gladare än när denna hälsoresa startade.

Just nu är det aktuellt med en flytt full av möjligheter. Men det är med skräckblandad förtjusning . Mest olika fjärilar känns i kroppen. Det blir nytt arbete, nytt boende, knyta vänskapsband &  bygga nya relationer.

Saknar dock en hel drös med underbara vänner. En del kommer jag snart närmare & en del kommer jag längre bort i från. Men vi kan ses ändå......
 
Höll på att ge upp skrivandet helt & hållet, Men försöker se det som att någon kanske kan man ge något genom att försöka fortsätta skriva. Försöker acceptera att jag inte kan ge detta full uppmärksamhet & passion.
Kanske kan det behövas städas ur. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0