kort uppdatering

Men vad nu, det har gått en månad sedan sista uppdateringen.
Jag har inte tränat sedan tre veckor tillbaka. Min förkylning blev ordentligt efter tunnelrun, då jag frös efter målgång. Varit hemma i veckan med liten feber topp. 
Känner mig redo att ta ett pass på gymmet idag. 
 
Har slarvat med gotterier ibland, men ganska bara mat. Har hittat tillbaka till matlagningen. Men det är ibland väldigt enkelt med godis och då mest choklad. 
Men ska nu hålla mig pigg och frisk, och då brukar det vara lättare att vara hälsosam. Ibland!!  
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är du på G igen, du är väldigt fint så om du slarvar några dager med mat å sånt det gör inger! Ha en bra dag Sussane // Sebastian

2014-12-14 @ 09:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0