gästspelade på mitt hemmagym

Äntligen träning. Äntligen träning på studio fitness i Linköping. Första träningen på hela tre veckor och så himla skönt efteråt. Men det kändes lite som ruta ett. Så himla trist med förkylning & sjukdomar som hindrar.

Det blev ett pass för hela kroppen & känner nu av triceps, mage, lår, vader i form av trötthet, stel och träningsvärk. Skön dagen efter... 
Nöjd över gårdagens träning, den kändes så bra och fick till en effektfull stund. Underbart. 
Som jag längtat!
15 min pw på löpbandet 
1 timme styrketräning för hela kroppen samt lite rehab 
  
Det var ju givetvis inte ruta ett med träningen, men det känns som man blivit lite svagare och som man backat. Hade precis fått en nytändning för både träning i gymmet och ännu starkare för löpningen. Började tänka till på ett upplägg som i passar mig. 
Sedan tunnelrun på milen så har jag varit krasslig. 

Nu ska jag försöka sova. Har sovit för mycket idag. Somnade på bussen till Stockholm. En av anledningarna till att det är dumt att resa kvällstid. Jag tänkte träna i morgon bitti, men kan jag inte sova så är det meningslöst. Faktiskt! Vill ju vara människa på jobbet i morgon. Annars blir jag inte älskad av varken barn eller kollegor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0