Uppdatering från soffan

Idag befriar jag mig från husvagnen som jag i vanliga fall lever i. Ligger i soffan med huvudvärk & ont i kroppen. 
Passar på att skriva lite. Och funderar fortfarande på hur jag bäst dokumenterar min träning. 
Fick tips på träningsdagbok från bokhandeln. Men min högerhand vill inte skriva så bra & blir fort anstängd, så jag sparar gärna på de krafterna. Sedan har vi ju appen & hemsidan funbeat som jag använder, men det är allt annat än flitigt. Det går i perioder & trodde att det skulle bli lättre med appen.  Lättre är det, men det hjälper inte mig att minnas. 
Funbeats fördelar är många, du kan tävla mot dig själv genom att jämnföra tid och distans. Skriva dagbok, spara bilder, följa din utveckling, dagens vikt, spara träningsrundor, se andras träningsrundor, forum etc. Följ dina vänner och deras utveckling.
Mina vägar att hitta mina träningstillfällen. För att jag ska skriva in i efterhand. 
 
runkeeper  (hittar inte GPS)
endomondo PRO (hittar inte GPS)
instagram
GPS & pulsklockan. 
Mitt minne. (guldfiskminne) 
 
 
Jagvet sedan tidigare att mina texter kan vara lite osammanhängade, svåra att läsa och förstå. Ska försöka rensa, ordna & radera. Har börjat radera på instagram & söker efter nya ord till mina kategorier till bloggen. 
Jag har också börjat leta efter bloggar som är likasinnande för att hitta tillbaka till mitt skrivande. 
Jag ska antecka ner mina tankar kring varje kategori försöka. Analysera mera! Göra tillägg, ta bort, vara tydligare & titta på relevans. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0