Träningsfritt

Mitt senaste träningspass var i lördags förra veckan! 
Måndagar så brukar jag vanligtvis få till ett morgonpass, men kände mig inte i form för träning. Så tog en power walk på morgonen. Av & till under hela veckan kände jag mig ur form. Men det blev aldrig en förkylning eller vad min kropp kämpade emot. Valde medvetet bort träningen, just för att undvika att bli sjuk. Men på onsdagen var träningsväskan packad, för pilates.
När jag var på astmaavdelningen på valla vårdcentral, så hann jag aldrig till pilates passet. Vilket gjorde mig besviken.  
Det gjorde denna veckan träningsfri & det kändes rätt. Tanken var att träna extra & intensivare denna veckan. träna för att inte känna av samvetet för kroppen & hälsans skull. Var till och med sugen på att ta med träningsskorna till stockholm. Och visst hade det varit härligt att löpträna på djurgården eller springa topploppet i Hagaparken på lördagen. Men lämnade träningen bakom mig vecka 38 med gott samvete.
 
Nu kommer längtan till träningen & hoppas på en positiv vecka med massa träning. 
Fick en lyxig lördagsfrukost, thaimat på söder och åt en glass. Några glas vin med härliga tjejer, provssmakat fikon & varierat kosten. En sammanstäälning av veckan, nyttig kost men noll träning förutom promenader. Helgen sammanställs med semester, stockholmsresa, god mat, nya smaker, upplevelser, goda vänner & andra goda saker i livet. Sov under fredagsnatten i en husvagn. Mysigt!
 
 vilodag blev vilovecka utan dåligt samvete!
Ta vara på vilodagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0