Tack!

ni är så fina som bryr er.
Denna vecka har varit underbar. Var på arbetet med mysiga kollegor måndag, tisdag & fredag. Övriga dagar så var jag på utbildning & känner mig mer vis efter två dagar. Har träffat nya härliga & glada filurer.
 
Den bästa torsdagen på länge var det igår. Det var mys med Jonas Maria & lilla Livia.
God mat & kladdkaka  fick bli mjukstarten på helgen. Vardagen kändes långt borta. 
Min fredag har varit full med fart! Överraskningar på jobbet & en kväll med bästa Anna.  Skönt att bara vara!
Mina ord i onsdags känns igen idag med samma fina känsla inombords:
"Sitter ensam i min soffa och känner mig mycket trött! Men det är då jag  ofta börjar tänka. Att jag ska vara tacksam för att det finns så mycket fint  omkring mig. Speciellt fina & speciella människor! Tack för att ni är ni,  tack för att ni finns..."
Mina föräldrar & syskon är långt borta. men har så mycket kärlek & värme från andra håll. Är bortskämd med så bra människor omkring med. Ni gör mig hel & ofta lycklig i hela mig.
 
Tack för att ni finns till för mig. Tränar på självständighet varje dag. Men är mycket beroende av medmänniskor & kramar.  ♥
 
Wizard of Oz wisdom
www.pinterest.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0