Hej trogna & otrogna läsare! Uppdaterad!

Inte mycket till livstecken! Men det finns anledningar och små förklaringar! Tid & en omotiverad författare! Men ni trogna läsare ska få ett ärligt svar. 
Försöker sätta ord på det liv jag lever. 
Försöker sätta ord på hur jag upplever mig själv & försöker hitta svar! 
Försöker förstå drömmar! Försöker förstå kropp, hälsa & träningen. 
Försöker förstå varför jag inte kan sluta äta godiset & socker! 
En röd tråd (i mitt liv)
Söker den perfekta formuleringen. En förklaring att stå för.
 Utredning av mig & utredning av min kropp. Måste få resultat!
 
Skulle kunna skriva om min träning, sjukgymnast besöken, rapport om min osynliga diagnos & den obefintliga hälsosamma kost jag äter. Men får inte ner mina tankar i ord & tjusiga meningar. 
Skriver oftare än vad ni får se, använder ibland blogg.se via telefonen & de texterna försvinner opublicerade i tomma intet. Bloggen ska inte försvinna, det är bara motivationen som sviker. Men jag försöker vidare...
 
tackar för ert tålamod. Speciellt tack till Ni trogna. Kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: Ann

Du Suss! Du OM någon äter ju hälsosamt, och tar hand om dig. Nästan lite för mycket ibland ju. Därför är det bra att kanske släppa lite på det emellanåt - det hamnar du inte i helvetet för! Du ÄR duktig och målmedveten och gör en fin resa. Var stolt och se till att njuta av livet!!!

2013-10-24 @ 22:51:25
Postat av: Rode

Håller med föregående "talare" !!!!!! Kram på dig

Svar: Tack!!! Kram tillbaka
Blue Angel

2013-10-24 @ 22:54:56
URL: http://rolise.blogg.se
Postat av: Mariann Eriksson

Godmorgon Susanne jag tror att de flesta känner så. Kämpa på det går upp och det går ner, mer ner ibland för en del det är livet! Kram Mariann

2013-10-25 @ 07:48:48
Postat av: annemie

Håller med Ann.
Nu känner inte jag dig så men va jag förstått och uppfattat det så både tränar och äter du väldigt bra och att då ibland ha perioder när träning eller maten går lite utanför dom ramar man normalt har är okej. Det kanske rentav är bra och behövs för att få ny motivation eller bara för att hitta tillbaka igen. Inget fel i det.
Ändra tänket och fundera lite på hur träningen funkar i förhållande till maten. Orkar du träna? Har du energi till dina pass? Om du har det är det ju inget farligt. Men jag förstå att det är jobbigt när man har en tanke om hur man vill ha det och sen ser verkligheten ut på ett annat sätt.
Gräv inte ner dig för mycket i negativa tankar utan se istället till allt bra och hur långt du kommit i ditt hälsosamma liv. Njut av allt det fina:)

2013-10-25 @ 08:39:38
URL: http://miesvensson.blogg.se
Postat av: annemie

Håller med Ann.
Nu känner inte jag dig så men va jag förstått och uppfattat det så både tränar och äter du väldigt bra och att då ibland ha perioder när träning eller maten går lite utanför dom ramar man normalt har är okej. Det kanske rentav är bra och behövs för att få ny motivation eller bara för att hitta tillbaka igen. Inget fel i det.
Ändra tänket och fundera lite på hur träningen funkar i förhållande till maten. Orkar du träna? Har du energi till dina pass? Om du har det är det ju inget farligt. Men jag förstå att det är jobbigt när man har en tanke om hur man vill ha det och sen ser verkligheten ut på ett annat sätt.
Gräv inte ner dig för mycket i negativa tankar utan se istället till allt bra och hur långt du kommit i ditt hälsosamma liv. Njut av allt det fina:)

Svar: Tack för allt du skrev, det känns väldigt fint i hjärtat när människor bryr sig! Verkligheten kom ifatt mig lite & funderingar skapas! Negativa som vändas till positiva & positiva känslor som ska sättas ord på! Vill se livets goda!!
Blue Angel

2013-10-25 @ 08:40:11
URL: http://miesvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0