En söndag i slutet av oktober

Söndagen började med bokläsning "Born to run". Den är bra, intressant & snart kommer jag nog till ett spännande kapitel. Jag är ju ingen bokmal, men tycker om att läsa. Dock så är jag en periodare i läsning. Och efter cirka sex böcker på raden så börjar jag tappa läslusten. Tror jag aldrig läst så många böcker i rad & så olika blandning på handling från kriminalare/ spänning, träningspocket till romantik. Allt började med Martina Haags "hejja hejja". Och vilken bok jag köpte igår får bli min hemlighet & Annas!
Tog mig sedan en promenad på 3 km i soluppgången. Det var så varmt & skönt ute. Underbara vackra höst.
 
Åt en mycket god frukost.
 
Åkte för att handla lite till hemmet & har faktiskt börjat handla julklappar. Stressfri jul?
Ljus, filtar & massa höstmys. Nu ska jag pyssla lite här hemma.
 

Kommentarer
Postat av: Annemie

Åh är den bra born to run? har funderat på att läsa den. Tyckte heja heja va bra, roligt skriven :)
Har du smakat vanilj karamell te'? det är gott!!

Svar: Born to run är ganska bra, men har ingen längtan att läsa i en. Inget behov att läsa vidare när jag inte har tid. Den var inte beroende framkallande! Men kommer att läsa klart den förr eller senare! Ska testa vaniljteet! Vill och ska!! :)

Hoppas din trerättersmiddag blev lyckad!
Blue Angel

2013-10-27 @ 14:40:44
URL: http://miesvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0