Vilat för att hålla min frisk

Är ni befriade från förkylning? Eller är det sjukstuga hemma hos dig!? 
Min träning är i gång, nästan till 1oo% enligt önskemål men är stolt över min resa & att jag skapat en ett intresse för träningen. Denna veckan blev det Måndag, tisdag & torsdag.
Vaknade igår med lite känningar i halsen. Som en signal på att jag ska vara hemma & ta det lugnt. Det blev litet hemmaspa med  toning av håret (min hårlängd växer) & lite rakning av benen. Kände mig mycket avslappnad.  På eftermiddagen så stod jag med kockkläderna & gjorde två matpajer.
Mina två (o)vanliga pajer, en kyckling & en rucola.
 
Nu är det dags att sova en lång skön natt. Det är ju träningsdags som lockar!
 
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0