Septembertext!

Ett opublicerat inlägg. Många texter uteblir när jag bloggar via blogg.se på mobilen. Använder jag websidan så går det ganska bra. i bästa fall så publiceras det eller sparas.
Känner för lite ordning & reda..... städar i min bloggvärld


En september dag- Antagligen en tisdag efter denna måndag.
Har fått många värmande kramar idag! 
Vill förtydliga att det är bara smärta i själen att leva med detta....! Högerhanden gör väldigt sällan ont, bara svår att kontrollera med domningar och känslan av en myrstig! 
En krampande fot gör bara ont vid överansträngning och lite öm av att tårna "nöts" mot sandiga skor /strumpor!
 
Med lite hjälp igår så har jag tänkt kämpa lite mer! Genom att observera min finmotorik på högerhanden & utmana mig själv! 

En vardag, en vanlig tisdag,:
Knytit snöre 
Klippt 
Städat småprylar 
Antecknat på telefonen 
Skrivit barnnamn 
Öppnat kabinhake
Skrivit anteckningar
Saknar att kunna skriva & rita, saknar att kunna lita på min högerhalva!
 
Har en telefontid den 3 december. För något som började i mitten på November 2o12.
 Blir ju lite fundersam vad det är som tar sådan tid.
Make it go Way.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0