Inspiration från oväntat håll

Lycklig.
Behövde nog lite Norrlandsluft & lite pirr i magen för att få träningslusten på toppnivå. Kände mig så välomhändertagen av mina nära & kära. De får mig att må så himla bra. Och den kicken har stannat kvar i själen via hjärtat. Men lite känsla av, Borta bra men hemma bäst.
 
Så idag så tog jag en fika med en vän, handlade lite nya underkläder & gick till träningen utan någon som helst stress.
Cyklade 15 km på närmare 37 min.
Tränade bröst, axlar och mage. Var på Studio Fitness i cirka 8o min.
 
Som bonus på allt så kände jag verkligen för att skriva några ord.
 Att unna dig har fler betydelser. Detta handlar om en eller flera morötter.
När jag började min hälsoresa så skrev jag ner lista på önskningar till mål & delmål. Ett av mina mål är gjorda, mitt största mål kan vi stryka ett sträck över. Check! Och därför är det dags att ge mig själv en gåva. Har en tid bokad för den gåvan. Men vad jag ska göra får bli en hemlighet. Att köpa underkläder, kläder & boka tid för massage har varit för delmålen. Detta är något helt nytt & spännande! Nästa veckan är ganska händelserik. Längtan är stor.
 
Hoppas min lust att skriva håller i sig över jul & då är det dags för årskrönikan.
Och om några dagar så ska årets önskelista knåpas ihop.
 
Vad önskar du dig till jul?
 
 
denna sitter på jobbet. Tänkte att minst en lapp skulle vara borta.
Jag plockade ett ord. ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0