träning gör mig glad

 
& stolt!
Känslan efter träning är underbart, givetvis är jag som många många andra att de kan kännas motigt innan jag verkligen kommer ner till gymmet eller ut för att springa.
Idag är var jag så glad över min löpning (PB) så jag var tvungen att berätta för nästan alla. Kanske det smittar av sig på andra. För den energin jag kände på förmiddagen vill jag verkligen smitta över på mig själv & andra! Kände mig så lyckad idag, och GLAD! Har varit peppad att blogga & nu sitter jag här för att skriva några ord.
Kom hem 2o.3o efter en arbetsdag med härlig sol och en shoppingtur, så himla tungt att handla själv... Men bra för musklerna!
Har just kolla på TopModell och hade rätt om vinnaren, även om jag själv tyckte det var jättesvårt att "välja".
 
I morgon börjar jag en timme senare än vad jag brukar & tänkte utnyttja det i träningssyfte!
Faktiskt så trivs jag bra med att träna på morgonen!
 
Paolo Roberto visdom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0