Målet närmar sig! Lycka

Citerar mig själv!
Målet närmar sig! Lycka
 
Överväldigad! Målet på min resa är nära och det är en hälsovinst. Vilken resa jag gjort!
Så nära mitt slutmål & jag vill bara skutta av glädje. Sedan har ju träningen gjort mig passionerad i den livsstil jag bara kommer närmare & närmare.
 
Vill ju springa 5 km på ganska precis 25 min.
Idag blev det 5 km på 25.17 och då tog jag inte ut mig till 1oo%. Och det var smärtfritt. Nu ska jag klara det målet utomhus. Men kanske hittade jag tekniken för de.
En tjej som kollat in mig & min löping började fråga mig i DUSCHEN om min löpning. Känner mig inte helt bekväm att prata i ett omklädningstum, allra minst i en dusch. Höll på att bjuda på en naken vurpa också.
 
Målet är 1o km, på cirka 5o min., till blodomloppet i maj!
Somnar antagligen med ett leende på läpparna!
Natta

Kommentarer
Postat av: annemie

Superbra! Vilken tid :) Det kommer du fixa tills maj. Tänk när jag också klara det.. Mitt mål är milen på 58min tills november.

2013-03-25 @ 22:55:24
URL: http://miesvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0