Villasolliden i maj

För två helger sedan åkte jag tillsammans med kollegorna till Kolmården /villa Solliden, för en resa i nytta med nöjetema. En helg som jag sett fram emot. En hälsohelg, hade jag som förväntning! På första bilderna försöker vi hitta kamraterna vi ska sova med. Sedan var det fika, pappersjobb & lunch. På kvällen sommarbuffé & badtunna.
För två helger sedan åkte jag tillsammans med kollegorna till Kolmården /villa Solliden, för en resa i nytta med nöjetema. En helg som jag sett fram emot. En hälsohelg, hade jag som förväntning! På första bilderna försöker vi hitta kamraterna vi ska sova med. Sedan var det fika, pappersjobb & lunch. På kvällen sommarbuffé & badtunna, men de bilderna kompletterar jag en annan dag. Nu ska jag göra mig redo för hockeyn spelet om guldet!
 
 
 Sommarbuffé, lekar, historier & badtunna får vara de sammanfattande orden!
 
Det blir att blogga lite så där då & då när man inte haft tid/motivation men ändå vill få det publicerat. Vi hade en toppen konferens helg, den där helgen i maj. Det är ju väldigt mysigt att åka i väg och umgås utanför jobbet. Fast måste erkänna att jag var ju inte jätteladdad dagarna innan även om jag längtat. Det var en trevlig villa med en liten butik, ett sova -över -hus, konferenslokal och matsal. Vi fick så himla gott att äta och blev fint mottagna.
En bra helg med massa gjort och nöje så klart. Tack, tusen tack M&M!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0