Löpning,cykling,lite gym, matglädje..

Sprang 13 km förra måndagen. Det var "nog" min max distans.

cyklade lite till jobbet den veckan enkel 12-13 km.
Styrketräning enligt mitt ostrukturerade liv. Ganska Nöjd!
sprang närmare milen i söndags. Men kände inte igen min trötta kropp.
Det slutade med mycket trötta & stumma ben på denna tjej.
Idag träningspaus. Igår träningspaus för att jag cyklade i stället & kände efter för mycket. Var inte i form. Hade ont på det ena stället & kramp på det andra. Behöver sol, bad, semester & kramar! En god & härlig bok... (drömmer mig bort)

Gav upp träningen, åkte hem för att snygga till mig. För på kvällen var vi ute med jobbet. Mongoliskt buffé bjöd Malin & Marie oss på. Jag tog mig ett glas rött till maten.
Just nu har jag haft svårt att hålla mig i skinnet. En nyttig midsommar ökade mitt sug på onyttigheter, det blev motsatsen mot hur det brukar vara. Så efterrätts buffé blev det på en av mina tallrikar. Mums!
Men idag var det allvarligare igen. Livsnjutit av annat!
Just nu, ett grönt te i koppen.

Har bett om att få tillbaka en av mina kokböcker, med GI-recept som varit utlånad i två (?) somrar, kanske är det den som behövs för att kikstarta mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0