Försöker hitta den 3oo procentiga motivationen

Men just nu är det inte helt lätt. Vet ej varför jag har en svacka, men tränar ändå & äter helt godkänt. Trodde förra veckan att jag haft en dålig träningsvecka, men när jag försökte minnas så hade jag lyckats med träning plus cykling till & från jobbet. Så då blev jag glad & lite stolt över mig, glädjen kom krypande men försvann. Tar mig till gymmet, tränar, får värkande kropp, cyklar... men saknar passionen. Träningsfokuset finns med mig skapligt på väg till träningen & fokus är kvar till 9o procent under träningstimmen.
Förstår mig inte på kroppen & funderar än en gång på att kontakta dietist eller kanske min gamla klasskompis Lars. Det finns saker jag behöver förstå. Som varför jag har gått ner i vikt "när jag inte förtjänar det", när jag inte har fokus & inte tränar som jag tänkt. Och äter glass! Min nya passion!
 
Gör ett försök att finna motivation, passionen & fokus. Fram för allt Glädjen!
Försöker genom att titta på bilder och se förändingen jag gjort. Men denna gång fungerar det inte.
Försöker verkligen förstå vad som påverkar mig.
Behöver jag semester?
Någon som sagt något?
Känner jag mig klar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0