Utmaningen:50 löppass på 100 dagar

Från facebook gruppen:
"Från Onsdag 2013-07-24 till Torsdag 2013-10-31 ska 50st löppass genomföras. Barfota, med skor, på löpband, utomhus m.m. spelar ingen roll bara du springer 50 pass på 100 dagar. Du hänger väl på?
"
 
Så i onsdags sprang jag 11 kilometer. Med blandade känslor!
Men de var inte helt lätt. Hade ont i höften nästan hela vägen. Vädret var lagom & efter 5 km så tog jag siktet på en tjej men sprang om en annan. Den "första" tjejen tappade jag i en backe. Och trots känslan av bästa kilometertiden, så blev det min sämsta tid. Mitt självförtroende försvann (för stunden).
Erfarenheten av detta: Spring inte milen om du känner smärta. Och börja backträna! Intervaller, kan också vara bra!
Idag ska det bli pass två & tre
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0