fortsättning på träningsdagen

- Du är stark du, sa han med glimten i ögat! vaktmästaren visste ju vart skruven var, så kände mig inte så stark! mest förvånad! Och han hade lyckats sparka ner säcken från taket. vi är bara för starka på studio fitness...

10 minuter var mycket sköna minuter. Det måste bli min nya grej att avsluta mina gympass. Träningslinnet har nog aldrig varit så blött innan, & inte hade jag spulligt vatten på linnet.

'är du färdig nu?' ägaren till gymmet
'ja!'
'bra kämpat!'

Jag blir så glad av peppandet man får, allt ifrån frågor om min träning, komplimanger & tips på vägen till att det faktiskt pratar med mig. Fler & fler! ja' gillar...

Promenad hem med en proteinsmoothie i handen.
gjorde i ordning en stor tallrik med mat.


cyklade till Tornby för att hitta en kofta till bröllopet.
14 km cykling
21 km motion ute
5 km löpning på löpbandet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0