Andra semesterdagen, träningsdag

Tog en morgonpromenad, åt frukost & gjorde mig redo för att träna på gymmet. Men tog lång tid på mig. Det var en solig dag, ändå engageade jag mig inte alls för att hinna få lite sol på mig. När längtan blev för stor så började jag gå till gymmet. NÅGRA timmar senare än planerat....
 20 min promenad 
25 min löpning 
30 min gym. 
10 min boxning på säck & boll.  
20 min. promenad hem. 
 
Med boxningshandskarna på så lyckades jag slå ner boxningsbollen. Det kunde gått illa, cirka 7 års illa. Bollen stuttsade in i spegeln. "vaktmästaren" kom för att laga boxningsbollen, muttern låg på golvet & skruven hade han lagt på en hylla. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0