status: så himla hängig!

Bild på brödet som vi fick på hjärtansdagen
 
Till min förvåning & utan förvarning blev jag förkyld i fredags. Hade inga känningar alls på torsdagen. Utan väldigt pigg & träningslusten var på topp. Köpte ju ett träningslinne till mig själv på alla hjärtans dag, som jag längtade efter att få träna i under helgen.
På fredagseftermiddagen var min temp över min normala & jag kämpade på.
Åkte hem kurerade mig, sov & duschade. Blev en aningens, ganska mycket piggare. Så jag avbokade inte massage tiden som hade varit svår att få.
Njöt av massagestunden & gick sedan till Charken där åt jag lite buffé med vänner. Men kvällen blev ung.
Filmkväll fick avsluta den fredagen. På natten kom febern & frossade så in i.... ont överallt!
På lördagen vaknade jag så hängig & fick häxbrygd på häxbrygd. ;)
Har sedan igår legat nerbäddad!
Fryser & är allmänt förkyld!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0