Historia: Sammanställer min löpning!

har sedan årskiftet lovat mig själv cirka tre saker och några fler. Men sittter och skriver på en av de, en till min nya kategori löpning 2o13. Året då jag ska nå stjärnorna! För min egen skull. Jag försöker komma på när jag hittade mitt lilla intresse för löpningen. När började det växa? Det verkar som det började 2oo9/2o1o.
Just nu försöker jag sammanställa mina löppass via funbeat & för att se hur de faktiskt har utvecklas! På löpbandet har det ju hänt en del, vilket är mycket glädjande!

Kommentarer
Postat av: Soffan

Löpning är en härlig sport! Ger bra träning, skönt och roligt! Själv ska jag ut på min korta runda ikväll... Måste variera sig!
Kör hårt! Kram

2013-02-20 @ 16:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0