Om träningspaus.

Denna vecka har varit en pausvecka. Det fick bli så, hade svårt att få ihop träningen & ville få tillbaka min energi. Har inte tränat sedan i måndags mer än en promenad i onsdags med sällskap. Och ätit på hälsofreak vid två tillfällen. Annars bara njutit av bra & mindre bra mat. Smaksens! Men dessa perioder brukar ge mig ett sug att börja om.
Beslutade att hitta ny kraft genom att ha en veckas ledigt från träning. Sista tränings tillfället var i måndags.Och efter det bestämde jag mig för paus. Jag hade svårt att få ihop träningen & ville få tillbaka min energi. Det blev en promenad i onsdags med sällskap. Och ätit på hälsofreak vid två tillfällen. Annars bara njutit av bra & mindre bra mat. Smaksens! Men dessa perioder brukar ge mig ett sug att börja om.. Nu har en vecka gått & träningslängtan är nästan toppad. Nu ska den längtan hålla i sig!
 
Jag hoppas effekten blir att träna mer & hårdare fram över. Effektivisera livet, vardagen & träningen.
 
Hur? Ge mig förslag!
Bilden är från i våras!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0