Pilates, I love it!

Var på gymmet i god tid, så började med att ligga i massagestolen. Men det blev inte bara njutning när stolen knådade mig hårt. Lagom till att passet i salen skulle börja så upptäckte jag luckan som gömde flera inställningsknappar.Min rygg är väldigt öm efter stolens omgångar idag & igår. Men även massage ger träningsvärk. Tummen upp.
Satt och filosoferade en stund på mattan med pilatesbollen & gummibandet. Sedan kom instruktören M. in & en stund senare körde vi. Magen ger jag upp, så himla effektiva övningar & känner mig starkare på nästa övning. Men min kropp har lite att lära sig. Vi  testade lite ny gamla övningar idag! Sedan pratade vi om ett nytt program, plus minus noll. Tur att jag inte kan de utan till.... min kropp behöver denna typen av övningar, så många förändringar hoppas jag inte på!
Väldigt  bra pilatespass & tack för hjälp att sträcka ut muskler efter. Tack!'
Behövde verkligen denna träniningskväll!

Har inte varit helt nöjd över hur folk beter sig mot medmänniskor. Vilsen!
 Men det kommer att kännas bättre i morgon!
Kärlek till er
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svårt att förstå vad du skriver tyvärr...

Svar: Jag skriver kanske luddigt!Men vad är det du inte förstår, mer konkret?
Jag lär mig gärna, men då vill jag gärna veta hur jag kan göra det bättre.
Eller läs inte mina texter alls.
Blue Angel

2013-08-23 @ 13:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0