Om mitt skrivande

Försökte starta upp bloggen efter ganska mycket vila. Och nystarten började i somras, mer träning, men också mer tid till skrivandet. Började skriva oftare och mer. Tycker om att skriva, men gör det hellre än bra. Tydligen. Har fått kritik tidigare. Men tycker väl att läsare som inte förstår mig kan antingen vägleda mig eller sluta läsa.

Har väl kanske märkt att när jag skriver längre texter tappar jag själv fokus. Det blir inte alltid bra. Och kanske behöver dela upp inläggen, skilja av...
Men samtidigt är det mitt sätt att skriva, min blogg, mina bilder om min träning, vardag och mat.
Kommentera/ ge mig konstruktiv kritik gärna, men gärna om även det faktiskt är bloggens innehåll.
Skriver jag för kort, då blir det mer en Twittertext
Skriver jag längre kan jag själv känna att fokus förloras på vägen!
Den bästa effekt kritiken har på mig är att jag försöker skärpa mig- ett tag!
Nu har jag skrivit av mina lördagsmorgonkänslor!
Kanske jag ska översätta mitt inlägg en Anonym inte förstod!
Jag vill ju försöka respektera mina läsare! Det är inte alltid jag förstår mig själv ens...
Men jag ger inte upp!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Använd . och , på rätt ställen och gör stycken. Och framförallt läs igenom texten innan du publicerar den och rätta ev fel, så blir det lättare att läsa för alla och du kommer vinna många läsare! Du behöver inte vara otrevlig, skriver det för att vara vänlig.

Svar: Håller ju med dig och har lite bråttomt ibland! Men tar det personligt och vill bli förstådd!
Och vill ju få fram mitt syfte.
Sen är,det aldrig kul med anonyma kommentarer!
Jag vet så väl att jag är svår att förstå!

Tack för dina tips Anonym!
Blue Angel

2013-08-24 @ 11:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0