min cykeltur till Berg

När jag var yngre cyklade jag mycket, i skogar, till skolan inne i Sollefteå & runt i min norrländska by.

Efter flytten från landet 2001 & Norge året tappade jag gnistan. Hittade inte "min" nya runda, min cykel blev stulen & kände inte lusten. Men har saknat det, drömmer om cykelsemestern på Gotland & andra äventyr. Så den 4 augusti, dagen innan ny termin på förskolan jag tog mig en tur till Berg. Det landade på en cykeltur 33, 26 Km. Det var det sista på min super träningssemester. Den cykelturen, samt PW samma dag på cirka 3 km.
Den dagen var för egen tid. Att tänka & vara med dig själv, utan andras tankar. Och jag njöt av naturen, att bara vara & stundvis läsa ur boken
 
Efter den dagen fick jag besök av en go vän.
Cyklade till & från jobbet (enkel 12-14 km) måndag- tisdag.
Torsdagen, ett träningspass med löpning & styrka.


en ko från Östergötland
en badande citron.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0