Liten klänning blev stor klänning del I

Detta är min resa! När jag flyttade till Linköping så ville jag försöka att på riktigt gå ner i vikt, precis som tidigare. Men denna gång var annorlunda. Resan startade 2oo7, det var då jag började skriva om det. De här bilderna är inte från när jag var som störst. Men det är den äldsta klänningen i min garderob. En svart tubklänning med broderade blommor i storlek L. Den storleken är förbi. Klänningen som finns i garderoben i minsta storleken är en 34. Tre storlekar i viktnedgång. Startvikten 2oo7 finns garanterat dokumenterad på ett bra ställe, men kan tänka mig 67-7o kg.
Fyller ut klänningen ganska bra, i tisdags åkte den på utan att dra ner dragkedjan. Ansiktet är garanterat mindre. Lycka!
 
Min resa började 2oo7 & nu det har blivit en livsstil. Det finns fortfarande backar & dalar, men lite lika, djupa, länga & extrema.
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0