sjunde dagen sockerfritt

Det var ju nästan lätt... tills idag! Blev väldigt intresserad av att  köpa en coca cola på loppisen. Tog en frukost/lunchmacka vid 12-tiden och det var efter de var något uppiggande väldigt frestande. Lilly-Ann försökte bjuda mig på godis. Nä ni gott folk, hur svårt kan det vara att inte äta godis & dricka socker? Dock har jag varit väldigt sockersugen hela dagen. Ville verkligen ha en droppe cola. Kan det vara tröttheten som är boven?
 
Vet ni vad? Har sålt några få saker på loppisen i cupolen idag. Jag sålde faktiskt ett par av mina träningsskor, ett par puma för 5o kr. En god träningsgärning! Kanske gör de nytta hos henne & kanske för hennes hälsa.
 
Igår hade jag kollegor hos mig.
Vi drack vin, några drack shot & det blev lite snacks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0