Ledig Onsdag

sov inte så jättedjupt i natt & hade mycket konstiga drömmar.
Frukost & sedan en promenad.
Var på sjukhuset, 7.4o! Så nervöst!
Kände mig osynlig innan jag tog mig hem. Ledsen över att de inte har en aning! 
Ville bara sova, bara ta det lungt!
Sov i 2 timmar
Sorterade ut massa kläder i storlekarna L. och M. Ska lägga ut på Tradera! Intresserad?
en blus i storlek S 
 
Åt en sen lunch, fullmakaroner & köttfärssås.
Tog mig en sväng till stan & gick på hälsofreak, ganska skönt att sitta där själv!
Mellisen innan gymmet bestod av proteinsmoothie & energiboll.
Mellis efter gymmet, banan & champange :)
Var på gymmet i en och en halv timme. Sedan hittade jag till FilippaK ViP-kväll!
Och stor middag på det!
Köttfärslimpa, kikäror, haricot verts, kallsås på kvarg, spenat & tomater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0