I väntan....

på ett program från en nybliven PT, så ska jag hitta till träningen helt själv! Carro ska titta på mina personliga mål, mina förutsättninar & fördela det på fyra träningstillfällen. Hon kommer nog få mig till ett & annat pass också. Under tiden jag väntar på hennes brev i någon form så tar jag mig en tur på gymmet & satsar på en timmes träning. Trippar förbi affären för ett ärende & handla lite eftertränings gott. Lite hasselnötter, grapefrukt & något annat gott. Nästan hela skafferiet är ju bort packat.
 
Let´s go!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Håll uuut, jag är snart klar med ditt schema :D

Svar: Håller tålmodigt ut! Kanske är jag ett hard case! :)Stressa inte med mitt schema bara!
Är tacksam för att du ställer upp!
Blue Angel

2012-09-11 @ 21:46:53
URL: http://carrohjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0