Tack Studio Fitness!!

I Lördags fick jag fribiljetter till Ladies Night. Det var gymmet som ordnat så fint & jag var först att tinga biljetterna.
För två år sedan jag där med Nina & massa härliga tjejer. En kväll vi tänkt göra om. Så, Nina låg närmast till att ringa först, men jag ville ha med alla mina kära tjejer. ♥
 
Det blev verkligen en kanonkväll, med lite avklätt, skönsång & massa skratt. Det var en kväll full med energi som slutade me dans & bubbel!
 
Tack till Studio Fitness för Fribiljetterna. Var helt till mig av att vara den tjejen som lyckades få två biljetter.Det firandes med att träna Lördag & idag på kvällen. Mer energi!
Men min rumpa talar om för mig att jag har tränat! Nu vill jag bara krypa under täcket & vila kroppen. Väntar snällt på att John Blund ska göra min trött
 
Natta mina läsare!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för en toppenkväll! så fina bilderna blev :-)

2012-10-23 @ 00:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0