Helglycka

Glädleskutt av att komma hem till lägenheten. Kök & vardagsrum klart, nu är det bara hall & sovrum kvar! Så i helgen ska jag pyssla om i de två tillgänliga rummen. Det blir kroppsarbete, bära, lyfta & springa emellan. Önskar jag hade träningsork, men har träningsvärk & lite snuvig näsa. Ikväll ska jag träffa bästa Sofie & gänget på bowlingen.
 
Haft det så skönt, började med film Shakespeare in Love & läst lite repotage i topphälsa. Men börjar känna att jag kan inte slå ihjäl mer tid! Tänkte ta en promenad & jag vet att jag verkligen vill ut till solen. Men känner att det tar emot, trött & frusen. Men ut ska jag, så jag kan ta tag i livet i Nya lägenheten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0