Tankfullt och rakt in i hjärtat!

 
 
Många av dessa ord stämmer bra in på oss alla.
Många av orden har man känt.Ord som ger känslor, glädje & sorg samt små livsfunderingar. Ord som stämmer bra in på hur man lever eller levt! Känner mig mycket berörd av denna. Ord i livspusslet.
Det får mig att fundera, precis som myhereandnow bloggen skrever, om jag skulle skriva ett ord, vilket skulle det vara?
Vilket ord skulle jag välja som mitt ord, ett som berör. Ett ord som står för mig! Det kanske är olika ord olika dagar!
 
Det finns ord som önskas alltid stämmer in på mig. Ord som identifierar vem jag är.Känna sig stark, säker och trygg, Vara en person som alltid tror på sig själv, Många av orden känns bekanta för dåtid & nutid. Men mest så är det postivare ord i mitt liv!
 
Vilka ord känns som dina?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0