Dagens insikt & dom

Min kropp rör sig & står snett. Jag är svag i muskler jag trodde var starkare, & balansen på ena benet är dålig. Kände mig vinglig & blev väldigt fnissig av det hela. Mina nära till vardag & fest måste påminna mig om att röra mig på rätt sett. Känns nästan pinsamt att inte ha koll på sin egna kropp.
Intressanta insikter & jag förstår inte hur man inte märker det. Kanske därför de nära & kära tycker jag haltar när jag inte håller med. Kropp till försäljning, högsta bud taget.
 
Och när jag hittat min raka kropp, så slutar den fruktansvärda värken i axeln.
Det bästa är att jag får träna, men jag måste givetvis lyssna på kroppen. Stärka det svaga.
Balansträning?

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter inget vidare! Dags för yoga/core träning och få upp balansen? Eller är det något annat??

Sv: Helt underbar föreläsning med Anna Skipper! Jag gillar henne skarpt!

//Kram Nina

2012-11-08 @ 20:03:14
URL: http://galetfrisk.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0