Värmande ord

Vänner & kollegor är så stöttande! De ser resultat & peppar mig så mycket! Efter två veckor på rymmen har barnen saknat mig. Sötnosarna mina! Fått lite komplimanger för nya ovana håret också. Som jag inte vågar lägga upp bilder på... hmm... hur nöjd är jag!? Ganska nöjd!
Har cyklat tur & retur till jobbet idag, med omväg via affären blev det 3 mil

Är så glad över människor i mitt liv!

Men fick ett besked idag, om att en släkting har gått bort under helgen.
Vill inte ha mer sånna besked! Fick just veta att vänners nära vän också lämnat livet hos oss på jorden.
Måsten gick ut mig, att cykla hem blev tyngre än tänkt.

Men känner mig allmänt piggare idag!

Kände bara att skriva av mig några ord.


Kommentarer
Postat av: Ellie

Usch för sånna besked .. :(

2012-05-02 @ 20:23:19
Postat av: Ida

Trist med tråkiga besked! Beklagar! Kram!!!



Men upp med bild på håret nu!! Inte vara så hemlig! ;)

2012-05-02 @ 20:40:35
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0