springlusten

Det har blivit en passion & det har jag skrivit nagra ganger. Nu behover jag skriva av mig annu mer om traningen. Tror ni jag blir mindre sugen. Nar langtan blivit som storst sa har det fungerat med en promenad i naturen. Cyklen har ocksa blivit ett traningsredskap. Skulle dock behova en med mer fart i. For att det ska kanns som traning. Jag & lilla tantcykeln gor inga hastighetsrekord direkt. Men ibland har langtan dominerat sa mycket sa da vill jag inte gora nagon form av traning. Har varit lite tranings franvarande. Sa paverkade skadan mig. Nar jag hamnade pa gymtraningen har om dagen var en av fa ganger det fungerat skapligt med att ersatta lopningen med gymmet. Dar vill jag garna varma upp med lopning eller promenad med motstand pa bandet. Att ge lopare i skog och mark ger mig ett leende pa lapparna & ett extremt sug efter att springa. Nastan sa jag springer efter pa automatik.
Mina muskler vill vara aktiva, jag vill gora nya resultat & jag vill fortsatta klara mina mal. Steg for steg.


Det ser sa himla skont ut! Eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0