Grillkväll & föreläsning

Ikväll har jag fått lite extra energi efter en lång dag! Klockan 17.3o var det time för grilbuffé & föreläsning på itrim!
Fick väldigt god & framförallt inspirerande mat. Efter var det grilltips & idéer med tema hälsosam grillsäsong.
Ja fick en kanonkväll & är underligt trött. skönt trött!
Känner mig hälsosam, mot mina känslor igår!
Tack Rebecka som tog mig med, tack Anna för tjejsnacket!
Tack att springa på Mia!
Handlade lita goda tomater, frukost & vin (för fredagsrelexet)

En kväll i hälsans tecken!



Har hittat tekniken med flätan, igen! Då blir det även lek med kameran
Fotade från kvällen med en sovande telefon, den får vila för stunden.

Bums i säng!
Natta


Kommentarer
Postat av: Frida

Superfint! Älskar fjärilen till. :)



Hoppas du har en härlig söndag!

2012-05-13 @ 11:29:53
URL: http://livelearnlove.blogg.se/
Postat av: lars

Snyggt.

2012-05-14 @ 20:08:53
URL: http://pappahumor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0