....

Det blev längtan till att fortsätta skrivandet, men jag lyckades i 3 dagar. Den bästa effekten blev faktiskt att träna också. När jag slutade att skriva, så kom längtan tillbaka att träna. Det kändes fantastiskt att det påverkade så. Det intressanta & psykologiska var nog att lustan kom nog av att jag ville ha något att fylla ut min hälsoblogg med. Den ska handla om träning & hälsa, den ska ge massa som ger ny livsstil. När jag inte hade min träning att skriva om blev det inget vettigt & det blev en vardagsblogg.... Och när jag verkligen skrev från hjärtat & la upp underbara bilder så fortsatte bloggen kännas som om jag höll på att förlora den. Men när jag saknade bloggen, så saknade jag träningen & plötsligt fanns tiden till träning.
Det är ont om hitta träningstillfällerna & planeringen är svår när min fot inte får vara i bruk.
Cyklingen är räddningen. Dags att göra sig redo för ett sittandes blodomlopp, i stället för milen. Nästan samma!
Har gett bort en utmaning, är ni nyfikna?


tur & retur på cykel, dag två. Cirka 13 km enkel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0