Unisef


Min telefon är inte världsbäst på att ta närbilder!

You shold always feel pretty!

När jag köpte kortet som ska skickas till mig efter 1oo dagar. Valde kort med omsorg. Såg framför mig ett annat kort, men nu när det är funnet är jag nöjd. Att formulera sig var svårt. Skriva till sig själv var svårt. Är ingen talang på att skriva. Kortet jag valde ger 2o% till unicef. Jag hjälper UNICEF att hjälpa. För barns rättigheter över hela världen. Känns rätt! Brinner för ämnet barn.

yey!

Kortet, det ska inte ens jag kika mer på! Så ni får kanske vänta i 98 dagar ni med...
Anledningen att jag inte skickat det till Ida & Oskar än, jo det är ett kuvert problem.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0