Kvinnohälsan


Fröken

Har för en stund sedan kommit hem från kvinnohälsan. Den årliga kontrollen.. eller den treåriga.
Lite småprat, lite hälsokoll... Det är ingen vidare magkänsla att vara där, men det är skönt att ha varit där.

Frågade om min vikt första gången jag var där.
2oo7 63 kg
andra gången 2o1o 59 kg
Nu lite mindre... :)

Har jag bara gått ner 4 kg?
Är nöjd över mina resultat, men jag såg mig själv som "mycket" större de andra gångerna. Känner mig friskare, hälsosammare & smalare. Gör de kilorna så mycket? Har ju bättre självförtroende, just nu!
Jag är förvirrad. Men vet ju också att jag vägde mer förr, 2oo7 hade min långaresa redan börjat!

Nu ska jag göra som en fröken på bilden, slappa!

Vink vink


Kommentarer
Postat av: Lina Aronsson

Men du Susanne! Tänk va mycket muskler du fått å det väger ju mer, bättre att mäta än att väga sig egentligen, du har ju gjort enorma framsteg, jag är så imponerad och du inspirerar andra.. och mig!! :)) Kram

2012-03-20 @ 14:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0