Förkyld & glad


Blir så glad av era kommentarer som kommer in då & då!
Jag inspirerar! Det är ett mål!!

Börjar bli riktigt laddad för grymma dagar, tror att det kan vara hjälpen att nå mina & mina vänners mål.
Ni vet väl att det är sista anmälningsdag, idag? klockan 18.oo prick! Ta er i kragen!

100 grymma dagar blir grymt.

Hade en idé som jag skrev på 1oo grymma dagars "wall"
Vill verkligen hitta tillaka till den för jag fick en sådan härlig respons. *


Har lite idé om att folk som bor nära varandra kan ses efter kanske 5o dagar eller varför inte varje helg :). Träna ihop, ta en hälsosam lunch, en utmaning.... ja låta kreativiteten flöda!

Just nu sitter jag instängd i mitt sovrum. Fel dag att vara hemma på....
Störd av hantverkare & så är de inte ens intressanta att kika på.

Gick 5 km, tur & retur kvinnohälsan.
Har sovit lite, lunchat varm soppa & ätit frukt.
Vill vila mera... men penslandet & spacklandet stör.
Helt fel dag.

Men det ger mig tid att titta fundera på målen, ta mig tid att skriva ner.
I morgon börjar min 1oo dagars väg! Din med? Hur planerar du? Hur laddar du upp?
Det blir grymt!

Inspireras av andra bloggar & på olika facebook grupper. **

Läser, anteckar. Ska köpa kort & en fin skrivbok.

Nu ska jag ta lite tabletter & ta en frisk promenad. Kan inte gömma mig här....


*Letar vidare i wallen

**Mitt tips

Idé till 1oo grymma dagar: Skriv ett brev/ vykort till dig själv. Ett brev om känslor kring målet & utmaningen. Dina förväntningar. Fördin skull! Ett peppande brev till dig själv att öppna kring målgången. Göm det, posta det eller det bästa är att be en vän posta någon dag innan. Jag ska skriva till mig själv, på tisdag! Ni också!? Lycka till!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0